piątek, 4 czerwca 2010

koniecznie zajrzyjcie :)

o tu

wiem, że to reklama jest. Reklama Islandii, ale jest świetna.

Nasze miasto dziś zostało przysypane popiołem z wulkanu. Momentami nic nie było widać a podłoga u mnie w kwiaciarni była jak lodowisko. Śliska z powodu pyłu, który osiadł na niej, a jest drobniutki jak puder. Wszystko jest przykryte dokładnie, nawet nie milimetrową warstwą wulkanicznego pudru. Moje płuca również. Podłoga w domu takoż. :)
Wszędzie ten pył wchodzi. Jak woda, Tylko, że jest upiornie suchy a w kontakcie z wilgocią zmienia się cementopodobny wyrób.

Polecam filmik. Jest króciutki, towaryszy mu rewelacyjna piosenka. Trzy razy już oglądałam i większość miejsc w nim pokazanych już znam :)

Pięknie tu u nas

:)

6 komentarzy:

Nivejka pisze...

Niesamowite... Niekoniecznie marza mi się ciepłe wyspy, ale Alaska, kanada i Islandia właśnie...:)
Pozdrawiam :)

miauka vel florist pisze...

no to zapraszam :)
wlasnie mamy biale noce

Stardust pisze...

Super!!!!!!!!!!!!

miauka vel florist pisze...

Star, fakt super. Juz z 20 razy ogladalam :)

Śnieżka gotuje pisze...

Tę piosenkę śpiewa Emiliana Torrini, tytuł "Jungle drum"

miauka vel florist pisze...

Tak Śnieżko.
Myślę, że wykorzystano ten jawałek za jej zgodą bo to oficjalny filmik promojący Islandię :)