czwartek, 10 czerwca 2010

konkurs tadam :)

Myślę i myślę, i się okazuje że mam z tym problem bo wymyślić nie mogę. Potrzebuję nazwy dla bloga kreatywnego. Chciałabym w nim pokazywać dzieła pracy twórczej, jakie wychądzą spod mej i NW ręki. :)
Czyli, że filcowanki, kolczyki, mydełka, korale, broszki i srebrne prace NW.
Tej samej nazwy chciałabym użyć na allegro i na islandzkim fejsbuku. Potrzebne więc coś "internazjonale" :)
I tu liczę na pomoc i kretywność, hih ale nie moją bo moja wysiadła.
Rozważałam wiele opcji ale wszytko mi jakoś wychodziło gówniano.

no i tak po islandzku sztuka to list, po angielskiemu to art....
ehhhh no nie wiem

wiem natomiast, że mam cukierasa do oddania za pomoc :)
cukieras to broszka
zdjęcia takie sobie niestety











updejt pisany jeszcze z pracy :)
podbijam stawke o mydelko filcowane widoczne na jednym ze zdjec


Updejt dwa. Kilka podpowiedzi całkiem ładnych mam. Myślę sobie, że trzeba jakiś czas zakończeniowy ustalić, więc czas na zdobycie broszki cudnej urody plus mydełka, jest do poniedziałkowego wieczora. Do 20tej czasu polskiego.
EyjanaArt, EyanaList. ListrA, Mine and his - wszystko to mi się podoba. A ma być jedno i dobre :)
Pomóżcie proszę :)

28 komentarzy:

Matylda pisze...

cukieras mniam:)

gorzej z nazwą;/.
ponoć nie powinna pochodzić od nazwiska bo właściciel zapiernicz niekoniecznie idący w parze z pieniędzmi mieć będzie;).

zaczarowana kraina?
cudaczki zawieszaczki?
srebrny pył ?
islandzki list;)
eee,ni mom weny

miauka vel florist pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
miauka vel florist pisze...

super! początek burzy!

chciałabym barfdziej "internacjonale"

też wena mnie polajzła gdzieś na lufry :)

Nivejka pisze...

sorry ale nie pomogę. Kiepściutka jestem w zmyślaniu :)

miauka vel florist pisze...

Nivejko leze i kwice :)

Stardust pisze...

Creativ Market, Art Smart, Mine and His.. Narazie nic madrego nie przychodzi mi do glowy:(

Stardust pisze...

Hot Art from Iceland - no nie wiem, bo domyslam sie, ze to ma byc krotkie chwytajace zainteresowanie i latwo wpadajace w ucho.

miauka vel florist pisze...

Star,
narazie wzielo mnie na mine and his.
W pracy tez nie mam weny i zagladam sobie na neta, zamiast towar wykladac pieknie i obrazkowo. :)

Mine and His prowadzi :)

Mijka pisze...

ja bym coś pokombinowała z literami w island i list,tyle,że nie wiem,jak to pokazać:
coś w rodzaju lIStLAND,z podkreśleniem części liter, wiesz,żeby jednocześnie i kraj był i list,ta sztuka znaczy sieu...

se pomyślę jeszcze, swego arta zapytam:)

Beata pisze...

strasznie trudne:(

Ewelina Majdak pisze...

The handmade ListrA :)

miauka vel florist pisze...

ListrA hmmmm :) mózg paruje. ListrA mówi do mnie

Beata wiem, że trudne :)

Mijka siedzę z kartką i kombinuje i nic mądrego mi nie wychodzi.
Napiję się kompotu z rabarbaru :)

Ewelina Majdak pisze...

Albo po prostu ListrA :)
Jestem z siebie dumna i należy mi się szklaneczka kompotu :D

Stardust pisze...

Ja rozumiem chec wrzucenia tego islandzkiego "lista" tylko nie pojmuje jak to ma przemawiac do innostrancow:))) Jak myslicie drogie panie, ile osob zna islandzki i wie co to jest "list", czy tez "listara"?
Ja osobiscie staram sie kierowac faktem, ze nazwa ma odnosic sie nie tylko do bloga, ale glownie ma byc wykorzystana na Allegro. Allegro to jest zbyt, a zeby zabezpieczyc dobry zbyt, to nazwa musi byc latwa, w miare zrozumiala dla najszerszych kregow i budzaca zainteresowanie obu plci. Poniewaz producentami sa Miauka i NW stad wpadlam na Mine and His, ale moze tez byc Her's and His. Jesli artykulami jest glownie art, to mozna spokojnie dodac slowo Art. Jesli natomaist produkty sa roznego przeznaczenia to moze zrobic Hers and His Things. Myslalam o tym, zeby jakos wkomponowac te Islandie tylko nie przychodzi mi do glowy nic logicznego, krotkiego (latwe do pamietania) i pobudzajacego uwage. No chyba, ze "Icy Hot Art" ale to bardziej enigmatyczne niz budzace zainteresowanie mi sie wydaje.

Mijka pisze...

Star,wg mnie nazwa ma przemawiać jak reklama i sam nick właścicielki tego bloga.
widząc po raz pierwszy Miauka vel Florist wiedziałam,że lubi koty i ma coś wspólnego z kwiatkami:)
wydaje mi się,że ten tok myślenia jest nam tu potrzebny.

to musi działać w ten sposób, Polka świetnie połączyła słowa,mnie się podoba.

mine and his do mnie nie przemawia w ogóle,bo może dotyczyć wszystkiego,a ma dotyczyć konkretu,poza tym mam wrażenie,że widziałam taki sklep..nawet mam krój pisma przed oczami,ale jego nazwy nie podam, bo nie pamiętam:)

nazwa powinna mieć w sobie coś co kojarzy się i z miejscem i z osobami i z tym co robią,bywam na blogach rękodzielniczych,gdzie ich nazwy odzwierciedlają to,czym właścicielki się zajmują,a czasami są w np litewskim.
jakieś felting pojawia się często,nuno felting itd,ale ja akurat słownictwa angielskiego rękodzielniczego nie znam,a tym bardziej islandzkiego.

trudno mi w obcym języku coś wymodzić,bo nie znam niuansików, a wg mnie niuansikami należy "polecieć".
a nick na allegro w sumie może być inny, przecież jest opis użytkownika,tam można wrzucić wszystko.


sorry,ale reklamiarskie przyzwyczajenia przeze mnie przemawiają,wiem,ale siedzę w tym już kilkanaście lat,uczenie to taka poboczna działalność:)

myśl Star,Tobie będzie łatwiej a i kwiatek Ci podpasuje:)

Stardust pisze...

Mijka--> Przekonalas mnie:) Myslec owszem moge, tylko dzisiaj akutrat nie bardzo mam czym:)))))

Mijka pisze...

Star,wymyślisz, no wymyślisz coś, co nie?:)))
a Miauka poczeka:)

miauka vel florist pisze...

Dziewczyny, bardzo mi się podoba że taka dyskusja tu powstała.
Wczoraj nie mogłam nic odpisywać bo jednak w pracy trza było popracować a po pracy porwano do podobno najpiękniejszego miejsca do nurkowania :)
i pierwszy raz w życiu nurkowałam!

A co myślicie o takim "Mine and His ListrA "?
Zlepek z pomysłów obu pań, czy to za dużo?
Na allegro można np samo ListrA użyć jeśli całą nazwa wejszie. No nie wiem proszę o koksultację.

Polko, szklaneczka kompotu z islandzkiego rabarbaru - raz. :)

Mijka pisze...

no idzie w dobrym kierunku:)

miauka vel florist pisze...

Mijka, a jaki następny krok ? :)

Unknown pisze...

List-a-Island

ListaIsland

List-Eyjana

ListEyjana

miauka vel florist pisze...

Bareya :) znasz islandzki?
:)

Unknown pisze...

miauka:: Nie znam, no gdzie tam...

miauka vel florist pisze...

czyli Wyspa tak niechcący wyszła :)
Ładnie wyszła :)

a jakby tak z ang pomieszać : EyjanaArt
czy to tanio wygląda?

Unknown pisze...

miauka:: Sprawdziłem w słowniku "wyspa" po islandzku i dlatego tak wyszło. Bardziej mi chodziło o coś miłego dla oka i ucha.
I bardziej podoba mi się w tym wszystkim słowo LIST niż ART. Postawiłbym bardziej na "dźwięki" islandzkie niż angielskie. pozdrawiam

Mijka pisze...

no i przyszedł facet z lekramy i pokombinował:)))))

mnie się podobają wszystkie pomysły..eh..

miauka vel florist pisze...

sprawdzilam w googlach "Listra" no i niestety to odpada :(

Pomysl Barei nie pojawia się w googlach ani razu, więc jeśli nic innego do jutra nie padnie, to Bareya otrzyma broszkę w kolorze turkusu i czerni :) Chyba, że wolałby inny kolor :)

Ewelina Majdak pisze...

O nieeeee :D
Bareya gratki! :)