poniedziałek, 14 czerwca 2010

tadam zakończenie

Zgodnie z updejtejem nr dwa, ogłaszam koniec konkursu :)
Szanowny Pan Bareya proszony jest o podanie danych adresowych, i ewentualnie jeśli chiałby otrzymać broszkę innego koloru to upraszany jest podanie możliwych wariantów na jakie zapotrzebowanie wykazuje. Jednocześnie informuję, iż nie wykorzystam danych mi powierzonych do żadnych szpetnych planów.


:)


Eyjana bardzo mi się podoba i jedyne między czym się nadal wacham to art i list. Jako, że list pięknie i tak listowo brzmi ale nie wiem czy np.: na allegro nie będzie łatwiej wpadające w ucho jak i w stan rzeczy - art. Jeszcze pomyślę.

Tymczasem poproszę o zastosowanie się do prośby :)

9 komentarzy:

Neskavka pisze...

No to gratuluję zwycięzcy!
Z przyczyn technicznych sie nie załapałam na konkurs.Bywa!
Widzę,że już wszyscy się bawią w projektanta szablonów blogowych hehe.Do twarzy Ci w nowych kolorach.Uściski.

miauka vel florist pisze...

Neskavko jeśli masz jakiś pomysł to pisz proszę. :)

Nivejka pisze...

Ten BareYa to jakiś podejrzany. Wszędzie wygrywa ;D

miauka vel florist pisze...

a nic nie wiem o innych wygranych podejrzanego
;D

Mijka pisze...

no ja gratuluję panu B.zdolniacha:)))

Beata pisze...

kurna, jemu broszkę? :(

Unknown pisze...

Ja dziękuję bardzo, bardzo mi miło. Lubię wspomagać ludzi potrzebujących, a że już część wie, że nie zawsze wiem co robię, plotę i piszę to chciałbym aby nagroda poszła do BEATY. pozdrawiam zebranych

miauka vel florist pisze...

zgodnie z życzeniem :)
Beato,podaj na mego maila namiary adresowe.

Stardust pisze...

No i masz!! Ale Bareya zbajerowal:)) No bajer pierwszej klasy!!!! A ja juz kombinowalam gdzie on se te broszke przyczepi:)))