poniedziałek, 12 września 2011

Jakiś czas temu...

 .... dostałam wyróżnienie :)
Od Agik dostałam, tej o Agik :) Dziękuję :)




Zasady są takie, że po otrzymaniu takiej nagrody należy za nią podziękować, pochwalić się od kogo się ją otrzymało, zalinkować, rozdać dalej 16 blogerom i poinformować ich o tym w komentarzu, napisać o sobie 7 rzeczy.
Moja lista będzie krótsza, jako że wiele blogów już otrzymało tę nagrodę a przede wszystkim lubię bardzo wszystkie, które mam zalinkowane.
A moja krótka lista to:)
perfekcyjna  Ola Smith
inspirująca Lula Lu
naleśnikowy Bareya

Siedem rzeczy o mnie, które w tej chwili przychodzą mi do głowy a za dzień lub miesiąc może już nie przyszłyby jako pierwsze to:
-lubię jeść
-lubię wszystkie pory roku
-jestem nerwus
-kocham życie
-nie cierpię głupoty i chamstwa, a jak idą w parze to para uszami mi idzie :)
-jestem złośliwcem
-jestem leniuchem

10 komentarzy:

Matylda pisze...

;)
no tak.Leniuchem co baaaaardzo rzadko pisze.Wzdech.

miauka vel florist pisze...

Tuv - :) ja też wzdech :)

Anovi pisze...

Napisały co wiedziały, jeszcze Neskavki do kompletu brakuje :P

ola smith pisze...

Bardzo dziękuję :) I bardzo, bardzo ciepło pozdrawiam! o.

Mijka pisze...

dobrze,że znowu piszesz:)

Anovi, ooo to to:)))
lenistwo się zdecydowanie szerzy:)a raczej kompletuje:))

miauka vel florist pisze...

Ola Smith - proszę bardzo.

Mijka - no leń i co zrobisz? :) ;)

lo pisze...

Dziękuję Ci bardzo za wiadomość o tortano i lodach. Cieszę się, że zrobiłaś, że smakowało i że podzieliłaś się tą wiadomością. Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

agik pisze...

Jak to się stało, ze przegapiłam?

Cóś mi się w głowę robi chyba.

O, ja też nie lubię chamstwa i głupoty.

Buzi.

miauka vel florist pisze...

Agik - buzi :)

Kazik45 pisze...

Biedny Piotrek