wtorek, 6 stycznia 2009

poniszczak

czasowy poniszczak.
A jest nim cholera jasna nasza-klasa. Juz zapomnialam tam zagladac .... ale sobie przypomnialam. No i znow jak durna latam po ludziach, ogladam dzieci, nowe kilogramy i zmarszczki, nowe radosci i nowych mezow. I szukam.... a moze znajde, tych ukrytych tez moze sie uda. Obudzilam sie ogladajac zdjecia jakies 13letniej dziewczynki, ktorej absolutnie nie znam, a ktora jeszcze bardziej absolutnie nie wyglada na 13 lat. Umalowana lepiej niz ja, ufryzowana tez lepiej. Toz ja wygladam ..hehe no wlasnie jak ja wygladam?!
PIerwszy raz w zyciu mam lydki i biust :) Wszedzie mnie wiecej :) niestety takze na brzuchu... ale co tam ciesze sie z tego biustu do momentu gdy w szybie wystawowej nie spojrzy na mnie fajna acz ciezarna babka. No cholera ja ciezarna nie jestem! Skad ten bebenek sie wzial? No skad, ja sie pytam!
NO nikt mi nie powie, ze z tych brownies jesiennych co to je sobie cwiczylam w pieczeniu, albo z tych barszczykow z fasolka, albo krokiecikow albo serkow plesniowych. No i napewno nie z powodu starzenia sie materialu. Wizyty na WZ tez nie maja z tym nic wspolnego.
Kto jest winny?


z noworocznym pozdrowieniem i z noworocznymi postanowieniami pisze ja
grubasek biusciasty :)

5 komentarzy:

Stardust pisze...

O matko z ojcem!!! Zaciazylas!!!! Jak sie ciesze:)))) bedzie maly/a mialukol/ka !!!!!!!!! A tak odbiegajac od tematu, to nie moge sie przyzwyczaic do tej Florystki, no bo Ty jestes Miaukolek i tyle;) GRATULACJE!!!!!!!!!
Czy to znaczy, ze moge byc babcia??

miauka vel florist pisze...

no wlasnie nie!
cholera jasna wlasnie nie zaciazylam jedynie wygladam jak zaciazona :D:D

ojoj widac nie poszlo mi pisanie tej notki.
Marylko mnie tez miaukol bardziej pasuje i mysle nad tym co zrobic aby to zmienic.

Obiecuje, ze sie postaram sumiennie o prokreacje :)

Stardust pisze...

Oj piorkuje, to ja se o malo co reki do lokcia nie obgryzlam z radosci;)) No rob cos z tym NieWikingiem;)) A zeby przywrocic Miaukola do zycia, to chyba musisz otworzyc nastepne konto na blogspot albo inna skrzynke na gmail i wtedy dopiero rozdzielic. Nie widze innej mozliwosci, ale ja sie przecie nie znam. Moze jest ktus mondrzejszy i sie odezwie.

miauka vel florist pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
miauka vel florist pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.