No swietna ta Islandia :-) Mowisz, ze z lekkim przymrozeniem oka? To jak tam wytrzymujesz!? Moja kolezanka byla z pewna ekipa dwa lata temu na ekspedycji Land Roverovej wlasnie w Islandii. Przepieknie zdjecia pokazywala, niesamowita zachowana natura.
Beata, nic straconego. Dawaj, ja Cię obwiozę wszędzie i będziesz mogła krzyżīk postawić wszędzie oprócz przeziębienia, bo tutaj mimo pogody często niefajnej, rzadko kiedy turyści się przeziębiają. Nawet po przemoczeniu, potem przegrzaniu się w hotpocie z zmarzniętą głową a na koniec przewianiu :)
Anovi, fajne prawda?
SB- wytrzymuje, bo tu nie zawsze wieje i leje. I są gorące źródła, blue lagoon i białe noce w czerwcu.
No i jest grzane wino...hehehhe Ja tez wyladowalam w miejscu gdzie pogoda niespecjalna jest. I Zadnych hot potow, czy laggonow, chyba ze we wlasnej lazience sobie wrzatku do wanny naleje!
hej skarbie odwiedzam twoje blogi po kolei :) dziekuje ze mnie odwiedzilas i zagladasz tam czasem, ja bede do ciebie tez zagladac jak najczesciej:) widze ze i SoapBakery sie tu pojawaia...mały swiat:) buziaki
Tego typu ulotki reklamowe znamionują się nie tylko efektywną siłą przekazu, ale także walorami artystycznymi. Dlatego też ich wartość z marketingowego punktu widzenia jest dużo większa niż "standardowej" ulotki powielanej na ksero lub produkowanej wg utartych schematów. Bardzo interesujące projekty, aby tylko było ich w obiegu jak najwięcej.
9 komentarzy:
Hihihi ;>
szkoda, że nie mogę wstawić krzyzyka przy tych rysunkach:)
No swietna ta Islandia :-) Mowisz, ze z lekkim przymrozeniem oka? To jak tam wytrzymujesz!?
Moja kolezanka byla z pewna ekipa dwa lata temu na ekspedycji Land Roverovej wlasnie w Islandii. Przepieknie zdjecia pokazywala, niesamowita zachowana natura.
Beata, nic straconego. Dawaj, ja Cię obwiozę wszędzie i będziesz mogła krzyżīk postawić wszędzie oprócz przeziębienia, bo tutaj mimo pogody często niefajnej, rzadko kiedy turyści się przeziębiają. Nawet po przemoczeniu, potem przegrzaniu się w hotpocie z zmarzniętą głową a na koniec przewianiu :)
Anovi, fajne prawda?
SB- wytrzymuje, bo tu nie zawsze wieje i leje. I są gorące źródła, blue lagoon i białe noce w czerwcu.
No i jest grzane wino...hehehhe
Ja tez wyladowalam w miejscu gdzie pogoda niespecjalna jest. I Zadnych hot potow, czy laggonow, chyba ze we wlasnej lazience sobie wrzatku do wanny naleje!
hej skarbie odwiedzam twoje blogi po kolei :) dziekuje ze mnie odwiedzilas i zagladasz tam czasem, ja bede do ciebie tez zagladac jak najczesciej:) widze ze i SoapBakery sie tu pojawaia...mały swiat:) buziaki
Kurdel, czemu za komuny nie uczyli porządniejszych języków, a tylko język wroga był obowiązkowy.
Kizior, masz pychola.
Tego typu ulotki reklamowe znamionują się nie tylko efektywną siłą przekazu, ale także walorami artystycznymi. Dlatego też ich wartość z marketingowego punktu widzenia jest dużo większa niż "standardowej" ulotki powielanej na ksero lub produkowanej wg utartych schematów. Bardzo interesujące projekty, aby tylko było ich w obiegu jak najwięcej.
Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
Prześlij komentarz