środa, 8 lipca 2009

Magnus :)

To jest Warzywny Friend a nie Magnus :) ale pokazac musialam. Ta pani obok to nie ja :)



To juz jest Magnus. Powrocil do pracy i pelni swa role jak nalezy. Zdjecia "klatkowe" gdyz ja gargulca nie wyciagam, tym bardziej ze ostatnio ma focha i klapie dziobem. W sumie sie mu nie dziwie.
Ladna cholera i gada jak najety.
Bardzo nie chce aby robic mu zdjecia. Uciekal przed obiektywem i krzyczal na mnie






A tu wycieczka z wizyta do Magnusa.



Ptaszor w roznym pozach :)








Kawalek mojego miejsca pracy.



Islandzka ozdoba w ogrodku.



14 komentarzy:

Neskavka pisze...

No nie wierzę!
Czy oni tam w tej Islandii kwiaty hodują na samochodach?

Ptaszydło cudne!
I zazdraszczam miejsca pracy.

Mijka pisze...

o cholerka a ja oddałam starego malucha:)))))trzeba było kwietnik sobie zrobić!o!

ptak jest boski,jak się uda to pogłaszcz ode mnie.uwielbiam ptaszydła.

a i warzywny z czego ma oczy?

miauka vel florist pisze...

Oczy Warzywnego sa jakies sztuczne, a mogli z ziemniorow zrobic na przyklad. Ptaszydlo poglaskam.

Kwiaty na samochodzie byly dekoracja na impreze kwitowa w miescie ogrodnikow. Rozbroily mnie jednak :) nawet jak na ogrodnicza impreze to bylo "cos".

miauka vel florist pisze...

Mijka, nastepnym razem juz wiesz co zlemomem zrobic :)


Neskavko nie zazdraszczaj. Sprobuj.

Mijka pisze...

dokładnie:) zrobię sobie kwietnik o!!!!

Śnieżka gotuje pisze...

Pod wrażeniem jestem ozdoby ogrodowej. U mnie w ogródku nie nigdy by się nie zmieściła :(

miauka vel florist pisze...

Sniezko witaj :)
Ozdoba jest pierwsza klasa :)

Daisy pisze...

Magnus to żako jest, prawda ?

No śliczny.
A taką ozdobę w ogródku chciałabym mieć. Niekoniecznie z kwiatkami na dachu :-)))

Lubie stare fury :-)

miauka vel florist pisze...

tak Magnus to żako :) piekny jest ten moj papug :)
cholera nie moj
szkoda mi bo wylazlby z checia a ja sie boje lape podstawic do wyciagniecia go

Daisy pisze...

Fakt, że dziób to on ma !
No i szpony :-)

Też miałabym obawy, ze mi łapsko znasakruje :-(

Stardust pisze...

Ptaszak slicznosci!!! Ale ja mam pytanie natury zasadniczej dotyczacej tej wycieczki, czy to dziecka jednej matki? i co to generalnie cus mi tu nie lezy z temi dzieckami?

miauka pisze...

Stardust, te dziecki to som przedszkolno zlobkowe. Jednakze, posiadanie piatki dzieci na islandii nie jest dziwne. Trojka to norma i wzwyz :)

Ptaszor ma o kropne humory. Dziobem klapie

Stardust pisze...

Dzieki za wyjasnienie:) Mysle ze taki trend do wielodzietnosci ma sens, w koncu trzeba te wyspe jakos zaludnic.

Beata pisze...

jaki ten facet piękny:) a ptaszor cudny:)

takie ozdoby ogrodowe to by sie na parkingach przydały:)